خرید بک لینک چگونه موجب جریمه شدن سایت شما می‌شود؟
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت جریمه‌های ناشی از خرید بک پیوند به دو رخ رخداد می‌ افتد:

1- مجازات دستی یا این که اقدامات اسپم (Manual Penalties)
در حالی که بخش اعظمی از جریمه‌های گوگل به طور اتومات زور می شوند، جریمه‌هایی نیز موجود هست که به وسیله بازدیدکنندگان انسانی برای شما وضع و اوضاع میگردند؛ یعنی یکی یوزرها متوجه خرید بک لینک و پیوند بوسیله شما می شود و این مبادرت شمارا به گوگل گزارش می‌نماید.
زمانی مجازات دستی دربرگیرنده درحال حاضر شما شود، یک پیغام در پنل گوگل سرچ کنسول برای شما پیامبر میشود. همینطور یک آدرس اینترنتی نیز در‌این ارتباط اخذ خواهید کرد.

2- جریمه‌ های الگوریتمی
مجازات الگوریتمی زمانی رخداد میفتند که گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم را حذف مینماید (مانند به‌روزرسانی پنگوئن که دارای ربط کیفیت خوب بک لینک و پیوند‌ها و پیکار با خرید بک لینک و پیوند میباشد). این پروسه در همگی وقت ها واقعه می‌ افتد. از آنجایی که الگوریتم‌های گوگل مدام در حالا اجرا می باشند، وبسایت‌هایی که ناقض راهبرد‌های گوگل می باشند مجازات می گردند. شناسایی مجازات الگوریتمی اختلال‌اند؛ چون برخلاف مجازات دستی، هیچ هشداری در رابطه آن برای شما ارسال نمیشود. فقط شیوه آشنایی آن افت ناگهانی مرتبه تارنما یا این که افت ناگهانی در ترافیک وبسایت میباشد؛ که اما آن نیز قادر است ناشی از هر الگوریتمی –غیر از آنچه به خرید بک لینک و پیوند مربوط میشود- باشد.

گوگل چه طور خرید بک لینک و پیوند بوسیله شما‌را تشخیص میدهد؟
برخی از ادمین های اینترنت‌تارنما‌ها و متخصصان بی‌تجربه بهینه سازی با خوش‌بینی به‌این مورد مینگرند که گوگل به هیچ وجهً چه طور قرار میباشد بفهمد که بک لینک و پیوند خریداری کرده‌اند. آنان گمان می کنند از گوگل هم تیزهوش‌خیس می‌باشند. آنچه را که آن ها حداقل میگیرند این حقیقت میباشد که واحد سنجش بضاعت گوگل در تهیه و تنظیم و تعبیر و تفسیر داده‌ها بسیار بالاتر از شعور ما میباشد. چنانچه فکر‌می‌کنید‌ به کار گیری از یک IP VPN منحصربه‌فرد مانند PureVPN می تواند در مخفی کردن ردپاها به شما یاری دهد، قابل‌مشاجره میباشد. گوگل راه حل‌های متنوعی برای تشخیص این فرمان در لحاظ گرفته میباشد.

1- شناسایی وبسایت‌های فروش بک لینک و پیوند
اولیه از تمامی اینکه یک گروه کارشناس را مأمور کرده تا دنیای مجازی را پایین و رو کرده و تارنما‌هایی که مبادرت به فروش بک پیوند می‌نمایند را شناسایی نماید. وبسایت‌هایی که لینکشان درین اینترنت‌وبسایت‌های شناخته گردیده به فروش بک لینک و پیوند چشم میشود طبعاً به وسیله گوگل جریمه می شوند. خوشبختانه گوگل برای این قبیل تارنما‌ها در بخش Manual Actions گوگل سرچ کنسول پیامی با تیتر unnatural links ارسال می‌نماید و بدین وسیله مدیران وبسایت‌ها از علت جریمه شدنشان با خبر میشوند.

2- ارتقا ناگهانی تعداد بک پیوند‌ ها
همینطور هنگامی بک لینک و پیوند خریداری می کنید به صورت ناگهانی تعداد بک لینک و پیوند‌های سایتتان ارتقا پیدا کرده و گوگل با استعمال از ابزار خویش متوجه آن می شود.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: